Caută

Are You Ready for the ISDN switch off ?

Actualizată în: Sept. 16

De ce companiile de telecomunicații dezactivează serviciile ISDN?


Pe măsură ce tehnologia avansează și cererile de afaceri în domeniul telecomunicațiilor cresc rapid, liniile tradiționale PSTN și ISDN nu mai pot fi în măsură să îndeplinească toate așteptările comunicărilor de afaceri, alunecând treptat din ce în ce mai mult în perimare. În plus, pentru furnizorii ISDN, menținerea unei infrastructuri atât de vechi le-ar costa foarte mult, deci nu are niciun sens să vândă în continuare un produs învechit.


La fel cum nu veți merge pe bicicletă peste 30 de ani pentru a vă duce la și de la locul de muncă în fiecare zi, traficul dvs. vocal trebuie să ajungă la curent cu tendința și să treacă pentru a utiliza suporturi media mai avansate. Totul trebuie să meargă mai departe. Pe măsură ce furnizorii de servicii investesc mai mult în furnizarea de soluții noi și mai avansate pentru companii, produsele vechi sunt menite să nu mai fie folosite.


Ce va înlocui ISDN?


Companiile majore de telecomunicații trec de la telefonia convențională la rețea fixă ​​la VoIP (Voice over Internet Protocol). Spre deosebire de liniile tradiționale PSTN sau ISDN care trebuie să se bazeze pe linia fixă ​​pentru a transmite voce și date, VoIP este o tehnologie relativ nouă, care utilizează internetul pentru a direcționa apelurile, eliberând dispozitivele de a fi conectat cu linii fizice și realizând caracteristici robuste de comunicații unificate.


Care sunt avantajele VoIP comparativ cu ISDN?


Trecerea de la ISDN la VoIP este de fapt o evoluție a telecomunicațiilor moderne, deci trebuie să existe unele avantaje competitive pentru a migra la VoIP. Iată o listă de avantaje pe care întreprinderile ar putea să le beneficieze din utilizarea serviciilor VoIP.


Costuri mai mici


Costurile sunt unul dintre cele mai importante lucruri de luat în considerare pentru orice afacere. Să facem comparația începând cu taxa de instalare. Este întotdeauna scump să implementați un sistem ISDN, deoarece necesită în mod normal achiziționarea de linii fizice, precum și telefoane proprietare și necesită instalare și întreținere de către o echipă experimentată. În timp ce VoIP nu necesită neapărat telefoane desktop și dispozitive hardware, este mult mai ieftin să instalați un sistem VoIP. În ceea ce privește costurile apelurilor telefonice, furnizorii de servicii VoIP încarcă întotdeauna întreprinderile în funcție de numărul de utilizatori, fără limitări de apeluri telefonice, în timp ce utilizatorii tradiționali ISDN trebuie să plătească pentru fiecare apel pe care îl fac; este mult mai ieftin pentru IMM-uri să utilizeze servicii VoIP. În general, utilizarea serviciilor VoIP ar economisi până la 50% închirieri online și 25% la apeluri telefonice. Deci, pentru IMM-urile care doresc să economisească bani pe sistemele lor de telefonie, VoIP ar fi o opțiune bună de a alege.


Flexibilitate și scalabilitate


Potrivit unui sondaj realizat de Software Advice, scalabilitatea este cel mai important factor pe care cumpărătorii l-ar lua în considerare atunci când evaluează un sistem telefonic. Așadar, a fi flexibil și scalabil ar fi un avantaj deosebit atunci când concurăm pe piață. Pentru sistemele ISDN, odată ce configurarea este finalizată, aceasta este permanentă și legată de contractele în curs. Dacă o organizație dorește să extindă serviciul la locații noi, este necesar să se instaleze hardware și linii noi în fiecare locație, lucru normal realizat de o echipă experimentată. Deci, modificările ar putea dura săptămâni sau chiar luni și ar costa mult. În timp ce pentru serviciile VoIP, extinderea și modificarea setării este rapidă și simplă. Datorită numerelor virtuale, serviciile nu sunt legate de locații geografice, iar organizațiile pot pur și simplu să adauge utilizatori suplimentari fără a cumpăra hardware sau linii telefonice noi, permițând companiilor să facă modificările aproape instantaneu, la un cost comparativ mult mai mic.


Funcționalități și caracteristici


Deși serviciile fixe vă oferă unele caracteristici cheie ale unui sistem de telefonie, cum ar fi redirecționarea apelurilor, mesageria vocală, conferința apelurilor și așa mai departe, aceste servicii sunt întotdeauna la un cost și nu ar putea satisface întotdeauna nevoile de afaceri în continuă creștere. Sistemele VoIP vă oferă, de asemenea, câteva alte funcții de îmbunătățire a afacerii, puteți arunca o privire rapidă aici:


AutoCLIP

Telefoane IP cu furnizare provizionare automată Zeroconfig

Integrare CRM

Call Center

Apel in cozi de așteptare

Înregistrarea apelurilor

Management centralizat

Management la distanță

Video Conferințe

Audio Conferințe

Webminarii

Chat presence status

Remote working

Mobile app

SIP Forking

Comunicații unificate


Pe măsură ce companiile doresc comunicări în timp real, Unified Communications a devenit un subiect fierbinte în ultimii ani. Cu VoIP, furnizorii de servicii de comunicații vă pot ajuta să interconectați toate dispozitivele și aplicațiile dvs. de comunicații, realizând comunicații asincrone și contribuind la creșterea productivității afacerii. Cu aplicații precum softphone, angajații s-ar putea elibera de îngrijorarea pierderii apelurilor telefonice atunci când sunt în mișcare și se pot bucura de funcții de comunicare în timp real, cum ar fi mesageria instantanee, video conferințe transferul de fișiere etc.


Dovada viitoare


Întrucât 4G este acum accesibil în majoritatea părților lumii și introducerea noii rețele 5G, viteza și calitatea serviciilor de internet au fost mult îmbunătățite, ceea ce duce la îmbunătățirea generală a sistemelor de telefonie VoIP. Calitatea ridicată a apelurilor de telefonie VoIP asigură utilizatorilor cea mai bună experiență și toate platformele ușor de gestionat care le conferă VoIP pot aduce doar mai mult utilizatorilor săi. În plus, VoIP poate folosi internetul pentru a combina perfect tehnologia de date și voce, făcându-l personalizabil, scalabil și rentabil. Deci, viitorul telecomunicațiilor stă în VoIP.


Ce ar trebui să facă afacerea dvs. pentru a se pregăti de schimbare?


Oprirea ISDN se întâmplă de fapt și sistemele care încă folosesc vechea tehnologie vor pierde pe cota de piață în câțiva ani. Deci, este necesar să luați măsuri acum înainte ca serviciile dvs. ISDN să fie închise complet.


Pentru clienții cu mai multe nevoi de comunicare:


Dacă PBX-ul dvs. tradițional este mult prea vechi pentru a vă deservi în continuare serviciile, atunci ar trebui să apelați la serviciile VoIP.


Cu PBX - VoIP veți experimenta cele mai recente și mai cuprinzătoare caracteristici ale tehnologiei All-IP.


Dacă mai aveți îndoieli cu privire la trecerea de la ISDN la VoIP, trebuie doar să faceți clic AICI pentru a ne trimite un mesaj. Acționați acum și veți avea șansa să obțineți o soluție personalizată pentru înlocuirea ISDN în compania dvs.



15 afișare

ADVANCE SOLUTIONS oferă consultanță și soluții integrate avansate pentru companii,  servicii hosted Cloud, echipamente de telecomunicații,

Call Center & CRM,  dezvoltare de software customizat.

       3CX , beroNET , Cisco , Fanvil , Grandstream , NEC , Polycom , Xorcom , Yealink , Yeastar, TelControl

©2020 Copyright ADVANCE  SOLUTIONS