Politica de confidențialitate

1. Informații generale

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările noastre conform cu dispozițiile legale in vigoare regulamentul GDPR.

Această pagină are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării paginii de internet www.advancesolutions.ro, numită în continuare „Site-ul”.

 

2. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

Prelucrare înseamnă inclusiv colectarea lor, se colectează doar acele date fără de care Site-ul nu poate funcționa din motive constructive.

Accesând acest site, următoarele date cu caracter personal sunt prelucrate:

  • IP-ul și browser utilizat.

Comentând pe acest site, următoarele date cu caracter personal sunt prelucrate:

  • nume de utilizator.

  • adresa de email.

  • adresa web a site-ului persoanei care efectuează o cerere de ofertă sau o comandă online.

Dacă veți publica pe Site alte date cu caracter personal, din proprie inițiativă, atunci și acestea vor fi colectate sub forma unui comentariu.

Site-ul folosește și diverse servicii adiționale pentru monitorizarea traficului și vânzări de tip marketing afiliat, dar acestea se fac prin intermediul unor fișiere tip cookie, a căror utilizare este descrisă în pagina Politica de cookies. În acest caz, eu nu prelucrez date personale de la vizitatori, ci doar văd concluzii statistice despre traficul de pe site.

 

3. Scopurile și temeiurile prelucrării

In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs astfel:

  • Când va creați un cont pe platforma ADVANCE SOLUTIONS, ne transmiteți adresa de e-mail, telefonul, numele si prenumele;

  • In cadrul paginii dvs personale (Contul meu) din platforma ADVANCE SOLUTIONS aveți posibilitatea sa adăugați informații suplimentare, precum: nickname, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adresa de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc

  • Când plasați o comanda, ne furnizați informații precum produsul dorit, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, număr de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a va personaliza experiența online si a va pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflați mai multe detalii in acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-ul nostru web si in aplicația smartphone putem stoca si colecta informații in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

 

4. Care sunt scopurile si temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in următoarele scopuri:

1.Pentru prestarea serviciilor ADVANCE SOLUTIONS in beneficiul dvs

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

  • Crearea si administrarea contului in cadrul platformei ADVANCE SOLUTIONS;

  • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;

  • Soluționarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achiziționate;

  • Returnarea produselor conform prevederilor legale;

  • Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;

Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre ADVANCE SOLUTIONS si dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

2. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experiența de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informații in legătura cu comportamentul dvs de Cumpărător, va putem invita sa completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetări de piața.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grija ca drepturile si libertățile dvs fundamentale sa nu fie afectate.

 

3. Pentru Marketing

Vrem sa va ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele care va interesează. In acest sens, va putem trimite, prin canale de comunicare electronica (e-mail/SMS/mobile pus/webpush/etc.) newslettere generale si tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat sau ați arătat interes sa le achiziționați, precum si alte comunicări comerciale asemănătoare, si putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web si in aplicația smartphone. Pentru a va pune la dispoziție informații de interes pentru dvs, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate in wishlist / achiziționate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram întotdeauna ca aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor si libertăților dvs, si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs si nu va afectează similar într-o măsura semnificativa.

In cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs prealabil, exprimat prin bifarea căsuței "Doresc sa primesc newsletter-ul săptămânal cu noutățile si campaniile exclusive ADVANCE SOLUTIONS". Va puteți răzgândi si retrage consimțământul in orice moment, prin:

  • Modificarea setărilor din contul de client in secțiunea "Date Personale";

  • Accesarea link-ului de dezabonare afișat in cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi;

  • Contactarea ADVANCE SOLUTIONS folosind detaliile de contact descrise mai sus.

In anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situație in care folosim informații cu privire la dvs pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertățile dvs fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs cu caracter personal in scop de marketing, urmând sa dam curs in cel mai scurt timp posibil cererii dvs.

 

4. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații in care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Aceste pot include:

  • Masuri de protecție a site-ului web si a utilizatorilor platformei ADVANCE SOLUTIONS fata de atacuri cibernetice:

  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apară activitatea comerciala, fiind înțeles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garantează un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertățile dvs fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor si valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

5. Cat timp păstram datele dvs cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dvs cu caracter personal cat timp aveți un cont in platforma ADVANCE SOLUTIONS. Puteți sa ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului, si vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, in situațiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Daca nu aveți un cont in platforma ADVANCE SOLUTIONS, regula generala este păstrarea informațiilor legate de comenzile efectuate pentru o perioada de [3] ani de la momentul finalizării comenzii. Similar cu situația anterioara, este posibil sa păstram anumite date si ulterior expirării acestei perioade, in conformitate cu legislatia aplicabila sau cu interesele noastre legitime.

 

6. Cui transmitem datele dvs cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs următoarelor categorii de destinatari:

  • societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca ADVANCE SOLUTIONS;

  • furnizorilor de servicii de curierat;

  • furnizorilor de servicii de plata/bancare

  • furnizorilor de servicii de marketing / tel marketing;

  • furnizorilor de servicii de cercetare de piața;

  • societăților de asigurare;

  • furnizorilor de servicii IT;

  • altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piața a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul in care ne revine o obligație legala, sau daca este necesar pentru a ne apară un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs de către terții persoane juridice de drept privat se realizează in conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, in baza unor contracte încheiate cu aceștia.

 

7. In ce tari transferam datele dvs cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dvs cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, din când in când, este posibil sa transferam anumite date ale dvs cu caracter personal unor entități situate in afara României. Aceste entități pot fi localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari cărora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile către furnizorii de servicii si alte parți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre tarile in care transferam datele dvs, precum si garanțiile pe care le-am pus in aplicare cu privire la aceste transferuri.

 

8. Cum protejam securitatea datelor dvs cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Păstram datele dvs cu caracter personal pe servere securizate, folosind algoritmi de criptare de ultima generație si asigurând redundanta stocării.

Pentru efectuarea plaților folosim serviciile procesatorului de plăti Paypal. Orice informații privitoare la plăti sunt criptate, folosind tehnologia SSL.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, va atragem atenția ca transmiterea informațiilor prin Internet, in general, sau prin intermundiul altor rețele publice, nu este complet sigura, existând riscul ca datele sa fie văzute și utilizate de către terțe parți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

9. Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor va recunoaște o serie drepturi in legătura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre si/sau va puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteți exercita dreptul de a va plânge autorității de supraveghere competente sau de a va adresa justiției. După caz, puteți beneficia si de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa rețineți următoarele aspecte daca doriți sa va exercitați aceste drepturi:

 

10. Identitate

Luam in serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteți cererile dvs cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului ADVANCE SOLUTIONS. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare care au ca scop confirmarea identității dvs.

11. Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului in care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstanțe. Va vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a va soluționa cererea.

12. Durata de răspuns. Ne propunem sa răspundem la orice solicitări valide in termen de maximum o luna, cu excepția cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ați făcut mai multe solicitări, caz in care urmează sa răspundem in termen de maximum doua luni. Va vom anunța daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va întrebam daca puteți sa ne spuneți exact ce doriți sa primiți sau ce anume va îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta sa acționam mai repede si sa scurtam timpul de răspuns la solicitarea dvs.

13. Drepturile terțelor parți. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertățile altor persoane vizate.


14. Drepturile vizate si descrierea acestora

1..Accesul

Puteți sa ne cereți:

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

  • sa va punem la dispoziție o copie a acestor date;

  • sa va oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in străinătate si cum le protejam, cat timp le păstram, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., in măsura in care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

2.Rectificarea

Ne puteți cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa încercam sa verificam exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

 

3.Stergerea datelor

Ne puteți cere sa va ștergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

  • v-ați retras consimțământul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau

  • dați curs unui drept legal de a va opune; sau

  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau

  • ne revine o obligație legala in acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau

  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanța.

Exista anumite alte circumstanțe in care nu suntem obligați sa respectam solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea doua sunt cele mai probabile circumstanțe in care v-am putea refuza aceasta solicitare.

Sa aveți in vedere ca, înaintea exercitării acestui drept, sa va descărcați din contul ADVANCE SOLUTIONS si sa va salvați toate documentele aferente comenzilor efectuate de la ADVANCE SOLUTIONS, indiferent daca facturarea s-a efectuat către dvs sau către o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garanție). In cazul in care nu efectuați acest demers înainte de a va exercita dreptul de ștergere, veți pierde toate aceste documente iar ADVANCE SOLUTIONS va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispoziție deoarece procesul de ștergere a datelor, respectiv a contului ADVANCE SOLUTIONS, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

 

 

4.Restrictionarea prelucrării datelor

Ne puteți cere sa restricționam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratețea lor este contestata (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratețea acestora; sau

  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriți ca datele sa fie șterse; sau

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apară un drept in instanța; sau

  • v-ați exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevalează este in desfășurare.

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitări de restricționare, in cazul in care:

  • avem consimțământul dvs.; sau

  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept in instanța; sau

  • pentru a proteja drepturile altei persoane fizice sau juridice.

 

5.Portabilitatea datelor

Ne puteți cere sa va furnizam datele cu caracter personal intra-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta sa fie „purtat” direct către un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dvs; si

  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

 

6.Opozitia

Va puteți opune in orice moment, din motive legate de situația particulara in care va aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerați ca drepturile si libertățile dvs. fundamentale prevalează fata de acest interes.

De asemenea, va puteți opune oricând prelucrării datelor dvs in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz in care vom înceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

 

7.Luarea de decizii automate

Puteți cere sa nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci când decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs; sau

  • va afectează in alt mod similar si într-o măsura semnificativa.

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesara pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;

  • este autorizata prin lege si exista garanții adecvate pentru drepturile si libertățile dvs; sau

  • se bazează pe consimțământul dvs explicit.

 

8.Plangeri

Aveți dreptul sa depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

  • Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

  • B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania;

  • Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

  • E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

 

Fără a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactați in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de email: data.protection@www.advancesolutions.ro

ADVANCE SOLUTIONS oferă consultanță și soluții integrate avansate pentru companii,  echipamente de telecomunicații,

Call Center & CRM,  dezvoltare de software customizat.

       3CX , beroNET , Cisco , Fanvil , Grandstream , NEC , Polycom , Xorcom , Yealink , Yeastar .

Telefon (+40) 373745241

  • Facebook Social Icon

©2019 Copyright & Designed by ADVANCE SOLUTIONS