Caută

Soluții de comunicare pentru Hoteluri

Hotelurile se bazează foarte mult pe comunicările dintre rezervări, recepție, menținere, întreținere, administrare și oaspeții hotelului. Conectarea acestor utilizatori și satisfacerea nevoilor lor unice de comunicare este mai ușoară ca niciodată cu Grandstream. Indiferent dacă doriți să continuați să utilizați tehnologia existentă sau să treceți la o soluție pe care vă puteți baza, Grandstream vă poate ajuta oriunde este nevoie. Vedeți ce dispozitive funcționează cel mai bine pentru fiecare departament de mai jos și citiți cum alte hoteluri au implementat soluții Grandstream pentru a-și îmbunătăți operațiunile.



Rezervări

Departamentul de rezervări este cel mai mare motor pentru creșterea veniturilor în cadrul unui hotel. Agenții de rezervare sunt primul punct de contact atunci când interacționează cu afacerea. Agenții gestionează frecvent volume mari de apeluri și gestionează conturile de invitați. Asigurarea că sunt echipate cu tehnologia potrivită este crucială atunci când încercați să asigurați o vânzare.

 Seria UCM de IP PBX: Integrați IP PBX dintre seria UCM Grandstream cu sistemul PMS al hotelului, care permite telefoanelor IP Grandstream să acceseze informațiile de la PMS, în timp ce trimiteți informații despre apel înapoi la sistemul PMS din recepție.  Telefoane IP: Telefonul desktop de înaltă calitate GXP2135 ar funcționa cel mai bine pentru acest departament, deoarece permite până la 8 linii, 4 conturi SIP, 32 de taste de apelare rapidă, Bluetooth pentru a permite setul cu cască.


Recepție

În ceea ce privește experiența hotelului și a oaspeților, personalul de la recepție este coloana vertebrală a operațiunilor. Ei gestionează check-out și check out, și gestionează apelurile de la oaspeții care solicită servicii de cameră, trezesc, recomandări din zonă etc. Comunicarea rapidă și eficientă cu personalul și oaspeții poate deveni copleșitoare. Cu tehnologia potrivită, lucrătorii de la recepție pot organiza modul în care interacționează cu diferite zone ale hotelului pentru a desfășura o operațiune mai ușoară.

  •  WP820: Acest telefon WiFi puternic și fără fir vine echipat cu suport WiFi dual band și 7,5 ore de convorbire. Funcția push-to-talk poate fi utilizată pentru o comunicare rapidă cu personalul de menținere și întreținere.    

  • GXV3370: Acest telefon video desktop se poate integra cu camerele de securitate Grandstream și sistemele de acces la facilități, permițând personalului de la recepție să monitorizeze terenurile hotelului.     

  • GXP2200: Acest model de extensie este alegerea perfectă pentru asigurarea controlului apelurilor între fiecare cameră de oaspeți. Prin conectarea a patru simultan cu telefonul IP de înaltă gamă GXP2170, această soluție poate suporta până la 160 de extensii.

Mentenanță și Housekeeping

Între oprirea camerei, gestionarea cererilor de camere de oaspeți sau stația deasupra motivelor hotelului și întreținerea este mai ușoară folosind soluțiile de mobilitate Grandstream. Aceste departamente sunt mereu în mișcare și nu stau într-un birou unde pot folosi un telefon de birou, astfel încât să se poată deplasa liber în timp ce stai conectat este o parte importantă din rutina lor de zi cu zi.


  • GXP1610: Acest telefon IP de bază este o soluție fiabilă de configurat în fiecare cameră de oaspeți. Cu trei taste soft programabile, acesta poate fi configurat pentru a ajunge la un departament specific, cum ar fi rezervări, concierge, menaj sau recepția.

  • Puncte de acces WiFi GWN: Punctele de acces WiFi puternice ale Grandstream oferă rețele de înaltă performanță, o gamă extraordinară de acoperire WiFi și pot sprijini un număr mare de oaspeți. Plasați aceste puncte de acces în întreaga afacere, astfel încât fiecare invitat să fie întotdeauna conectat.


Mai multe despre soluții verticale

Vrei să afli mai multe despre diversele noastre soluții verticale? Vă rugăm să ne contactați pentru soluții persoanlizate.


Dacă doriți să construiți o soluție de comunicare și management pentru industria ospitalității, vă rugăm să ne contactați aici.

Sursa Grandstream Networks

6 afișare

ADVANCE SOLUTIONS oferă consultanță și soluții integrate avansate pentru companii,  servicii hosted Cloud, echipamente de telecomunicații,

Call Center & CRM,  dezvoltare de software customizat.

       3CX , beroNET , Cisco , Fanvil , Grandstream , NEC , Polycom , Xorcom , Yealink , Yeastar, TelControl

©2020 Copyright ADVANCE  SOLUTIONS