Call Center

QueueMetrics

QueueMetrics-Live

QueueMetrics vă permite să urmăriți productivitatea și timpul de lucru al agentului, salarizarea, țintele de vânzare, ratele de conversie, ACD, IVR și evenimente de muzică pe poziție. Generați statistici de campanie de intrare și de ieșire și monitorizați procesele în timp real cu ajutorul panourilor și rapoartelor personalizate.

Wallboard

Măsoară totul Măsurați și îmbunătățiți toate activitățile centrului de contact cu mai mult de 200 de valori diferite. Gestionați procesele de contact center în timp real cu ajutorul Wallboard-urilor personalizate.

Custom Reports

QueueMetrics simplifică fluxul de lucru QueueMetrics simplifică fluxul de lucru zilnic al agenților de call center folosind o interfață de agent dedicată, cu mesaje text și opțiuni de alarmă. Se integrează ușor cu toate CRM-urile moderne de pe piață precum Vtiger sau Salesforce și include un telefon soft WebRTC gata de utilizare și un instrument complet de urmărire a calității.

Realtime

Call Center Quoue

Custom Report in QueueMetrics

O alegere sigură Aveți încredere în mii de companii din întreaga lume pentru soliditatea și sfera sa de aplicare. Cu mai mult de 15 ani de experiență, QueueMetrics își îmbunătățește în mod regulat selecția de rapoarte și valori. Disponibil ca serviciu QueueMetrics-Live Cloud sau pachet software On-Premise pentru FreePBX, Yeastar S PBX, Grandstream UCM, Issabel, FusionPBX și multe alte distros Asterisk / Freeswitch.

CRM

Agent softphone

Monitoring agents

ADVANCE SOLUTIONS oferă consultanță și soluții integrate avansate pentru companii,  servicii hosted Cloud, echipamente de telecomunicații,

Call Center & CRM,  dezvoltare de software customizat.

       3CX , beroNET , Cisco , Fanvil , Grandstream , NEC , Polycom , Xorcom , Yealink , Yeastar, TelControl

©2020 Copyright ADVANCE  SOLUTIONS